Kompleksowa obsługa w zakresie rachunkowości
- prowadzenie ksiąg handlowych (pełna księgowość)
- prowadzenie księgi przychodów i rozchodów
- prowadzenie ewidencji ryczałtowej
- prowadzenie karty podatkowej
- prowadzenie rejestrów na potrzeby rozliczeń podatku od towarów i usług
- prowadzenie dodatkowych ewidencji: środków trwałych, wyposażenia
- prowadzenie pełnej obsługi kadrowo-płacowej
- prowadzenie wszelkich rozliczeń z ZUS
- sporządzanie sprawozdań: Bilansu, Rachunku Zysków i Strat oraz sprawozdań na potrzeby Głównego Urzędu Statystycznego
- sporządzanie wymaganych deklaracji do Urzędów Skarbowych (CIT, PIT, VAT), do ZUS
- sporządzanie wniosków kredytowych i analiz finansowych
- reprezentowanie klienta przed Urzędem Skarbowym i ZUS
- pomoc przy rejestracji firmy
- wyprowadzanie zaległości
Dodatkowo oferujemy Państwu rozliczenia z instytucjami państwowymi